Customer Focused Culture Development

Βοηθάμε τις ∆ιοικητικές οµάδες να αναπτύξουν δυνατή κουλτούρα πελατοκεντρισμού  .

Με συμβουλευτική δράση, εργαστήρια στρατηγικής ,  αποτύπωση & εσωτερική επικοινωνία των  CX στοιχείων φιλοσοφίας της εταιρίας αναπτύσσουμε:

  • CX Philosophy Statement
  • CX Values
  • CX Strategy και η σύνδεσή του με το όραμα της εταιρίας και την υπόσχεση της μάρκας (brand promise)
  • CX Culture BooΚ
  • CX Competency Frameworks
  • Συμπεριφορικά κριτήρια (KPIs) καλής και εξαιρετικής απόδοσης σε κρίσιμους εργασιακούς ρόλους για την εμπειρία του πελάτη