Customer Experience Training  

Εκπαιδευτική παρέμβαση με στόχο την ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού , ώστε να παρέχουν εξαιρετικές εμπειρίες στους πελάτες μέσα από κάθε σημείο διεπαφής μαζί τους

Μέσα από βέλτιστες διεθνείς πρακτικές, επιτυχημένα case studies & ομαδικές συζητήσεις δίνεται η ευκαιρία στους  συμμετέχοντες :

  • Να συνειδητοποιήσουν τη σημαντικότητα του Customer Experience για την ανάπτυξης της εταιρίας και τη δική τους προσωπική ευημερία
  • Να προσδιορίσουν τις κινητήριες δυνάμεις του Customer Experience
  • Να αναγνωρίσουν ποιοι παράγοντες συνεισφέρουν στην ανάπτυξη πελατοκεντρικής κουλτούρας σε έναν οργανισμό μέσα από πρόσφατα στοιχεία ερευνών
  • Να προβληματιστούν ενεργά , να εμπνευστούν και να σκεφθούν  με ποιο τρόπο ο καθένας μέσα στην ομάδα μπορεί να ενισχύει θετικά την εμπειρία του πελάτη
  • Να αναζητούν το VOC (Voice of the Customer) και να χρησιμοποιούν το feedback των πελατών για να φέρουν βελτιώσεις και καινοτομία στην εμπειρία του.